ایران
.:: Your Adversing Here ::.

احمد اوبالي شياد فاسد الاخلاق+سند

  • جمعه 25 فروردين 1391برچسب:,
  • <-PostCategory->

اخطار به احمد اوبالي

 

احمد اوبالي شياد فاسد الاخلاق+سند

توضيح: خائن بي وطن،احمد يوسفي سادات معروف به اوبالي، طي سخناني در كانال گوناز، خشم خود را از همراهي نكردن مردم تبريز و اروميه با نيات پان تركي اش اعلام نمود و از سوي ديگر از رسانه هاي ديگر شكوه نمود چرا فعاليت هاي همپالكي هاش را در داخل كشور جدي نمي گيرند و بازتاب نمي دهند. ظاهرا خود او نيز به اين نتيجه رسيده است كه چقدر مورد تمسخر و تحقير ساير فعالان حتي رسانه هاي باكو و تركيه نيز هست و جريان مدافعش هيچ وزني در مناسبات سياسي ايران ندارد.

اما سخن اينجاست كه اوبالي در انتهاي سخنانش يكي از خائنين تجزيه طلب به نام حامد ايمان را مورد تهديد قرار داد كه در صورت مخالفت بيشتر با فرقه داك اسرار او را در تلويزيون علني كرده و آبروش را خواهد برد. از آن جايي كه احمد اوبالي خود بي آبرو تر از هر كس است و كوجك تر از آني است كه بخواهد كسي را تهديد كند، جهت ياددآوري حد و اندازه اش مطالب زير پيرامون وي در اختيار افكار عمومي قرار مي گيرد:

احمد اوبالي (يوسفي سادات) را قبلا در نوشته هاي مختلف مربوط به داك و شخص خود او ، معرفي كرديم و مخاطبان كميته مبارزه با خائنان با جنبه هاي ظاهر نشده شخصيت وي آشنايي دارند. در ادامه ي اين بحث به دو موضوع حساس خواهيم پرداخت.

- يكي اينكه بودجه تلويزيون گوناز تي وي از كدام منبع مالي تامين مي شود ؟

- دوم مسائل اخلاقي اين خائن از چه قرار است!

البته شايد از نظر برخي پاسخ اين سوال در مورد منابع مالي كانال گوناز مشخص باشد! اين تلويزيون از بدو تاسيس خود را ملزم به دفاع از منافع رژيم باكو دانسته و دفاعيات جانانه اي از اين رژيم داشته است. احتمال مي رود با توجه به حضور كانال در شيكاگو و تصريح مقامات امريكايي به حمايت از گروه هاي سياسي منسوب به اقليت آذري عليه جمهوري اسلامي، اين دولت نيز حمايت هايي از اين كانال داشته باشد. در واقع با توجه به رويكرد پنتاگون در مورد استفاده ابزاري از اقليت هاي ايراني عليه تهران، بعيد به نظر مي رسد دارو دسته داك و كانال آن يعني گوناز را زير چتر حماتي خود قرار ندهد.

اما خود احمد اوبالي در مورد منابع مالي كانال چه مي گويد؟

وي چندين بار در برابر سوالاتي مبني بر منابع مالي اش تصريح كرده است برخي از آذربايجاني هاي متمول هستند كه حاضر به كمك و حمايت مالي از گروه او مي باشند و عملا نيز چني كمك هايي را دريغ نمي كنند. وي مي گويد اين سرمايه داران آذري بيشتر در روسيه فعاليت مي كنند.

سوالي كه پس از شنيدن اين ادعا در ذهن مخاطب شكل مي گيرد اين است كه چرا روسيه؟ مگر بيشتر آذري ها در اروپا شمالي و مركزي ، امريكا و كانادا نيستند؟

پاسخ اين شبهه ما را به حقيقت دهشتناكي رهنون مي شود و آن چيزي نيست جز فساد مالي و اخلاقي اين حضرات. احمد اوبالي براي تامين بخشي از بودجه و درآمد خود همكاري تنگاتنگي با قاچاقچيان انسان،اعضاي بدن و تاجران فحشا در روسيه دارد .

پرسش دوم اينكه اين قاچاقيان چه منافعي را در كمك هاي مالي خود به اوبالي پيگيري مي كنند و در برابر اين داده ها چه به دست مي آورند؟ آيا وعده قاچاق انسان از "آذربايجان" در آينده اي نزديك مي تواند پاسخ اين سوال باشد؟

البته پرونده كيفري احمد اوبالي به اين موضوع محدود نمي شود. وي در رستوران خود ايالات متحده مرتكب اعمال منافي عفت زيادي نيز شده است. از جمله فروش مشروبات الكلي به كودكان و نوجوانان و هتك حرمت عده اي از مشتريان كم سن و سال، ازاله بكارت از خواهر يكي از فعالان پان تركيست اش،تجاوز عنف به يكي از كارمندان زن تلويزيون گوناز تي وي و...

بر اساس برخي از گزارش هايي كه در جرايد ايران شمالي منتشر شده است،برادر يكي از زنان شاغل در دفتر گوناز تي وي در بادكوبه، طي صحبت با روزنامه ها گفته است از احمد يوسفي سادات معروف به احمد اوبالي شكايت كرده است و در صورت مسافرت وي به باكو او را تحت پيگرد مقامات قضايي قرار خواهد داد. گفتني است نام يوسفي سادات در سايت شهرداري شيكاگو به عنوان يكي از متخلفين در فروض مشروبات الكي و آزار و اذيت جنسي كودكان زير 18 سال درج شده است.

خائن علي نظمي افشار از وطن فروشان پان تركيست كه با احمد اوبالي شديدا رقابت و دشمني دارد سال پيش طي مقاله اي با عنوان آذربايجان سخن مي گويد،ضمن انتقاد از اوبالي به برخي از رسوايي هاي اخلاقي او در يكي از هتل هاي شيكاگو و تجاوز به همسر يكي از همكاران پان تركيست اش در بادكوبه اشارات غير مستقيمي داشت. همچنين نظمي افشار در اين مقاله از قاچاق انسان نيز سخن گفته بود.

بازتاب اعمال ضد اخلاقي اوبالي در راسانه هاي بادكوبه باعث شد، وي در يكي از آخرين اظهار نظرهاي خود تلويزيون ها،روزنامه ها و حتي مردم باكو را به شدت مورد انتقاد قرار دهد. وي خطابا باكويي ها را به عيش و نوش و فحشا و خوش گذراني متهم كرد و رسانه ها و مطبوعاتش را نيز بي عمل و خائن و خودفروش دانست. تمامي اين انتقادات به خاطر آن چه كه او آن را بازتاب ندادن اخبار مربوط به تظاهرات عده اي شهروندان ايران در اروميه در اعتراض به خشك شدن درياچه اروميه ناميد، عنوان كرد. اما عده اي ديگر معتقدند كه مردم اروميه و تبريز با سر ندادن شعارهاي قوم گرايانه در اين تظاهرات گروه چند نفره اوبالي را در شيكاگو به شدت مايوس و نا اميد نموده است. اوبالي خواستار خروج اعتراضات مردم از ماهيت زيست محيطي به رنگ و بوي سياسي با رويكرد قوم گرايانه است، اما مردم معترض به ويژه در اروميه با هر نوع انحراف در ابراز اعتراضات مخالفت كرده و واكنش نشان دادند. اين موضوع نيز به جاي خود باعث عصبانيت مزدوران خائن شده است.

خائن اوبالي بايد بداند كه نبايد پاي را از گليمش فراتر گذاشته و از اندازه خود بيرون رود. ما آذربايجاني ها در صف نخست وطن پرستي كشور را از ايادي اجنبي پاك خواهيم كرد.

گزارش حقوقي كه در سايت شهرداري شيكاگو در مورد تخلفات اخلاقي اين فرد درج شده است را از طريق كليك بر همين متن بخوانيد



 

 


نظرات شما عزیزان:

تورک
ساعت9:27---21 اسفند 1391
آذربایجان وار اولسون
ایستمین کور الولسون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





مشاهده ادامه مطلب احمد اوبالي شياد فاسد الاخلاق+سند

src="http://LoxBlog.Com/fs/smsb.js">
src="http://LoxBlog.Com/fs/clocks/13.js">

صفحات سایت